Moderator: Moderatorene

Har desverre ingen søvntips, men hvis det er noen trøst er det ikke bare du som har søvnproblemer!
Skoleforum? Klokken ett om natten? Her kan jeg ikke gjøre annet enn å rekke opp hånden og erkjenne meg skyldig.mari!!! skrev:Kjenner meg igjen i problemet ditt... Jeg har noe som kalles RLS, og vandrer følgelig ofte rastløst rundt på denne tiden av døgnet. Det er en grunn til at jeg henger på et skoleforum kl. 1 om natta, for å si det sånn...Har desverre ingen søvntips, men hvis det er noen trøst er det ikke bare du som har søvnproblemer!

vet det kanskje er litt merkelig, men av en merkelig grunn funker det..

mari!!! skrev:Så verden er ikke stengt for natten altså... Skulle til å si at jeg, imotsetning til deg, har en unnskyldning for å henge her på denne tiden av døgnet, men innser at jeg likesågodt kunne "hengt" et annet sted, er vel bare å konstatere at jeg har flere kroniske tilstander - er vel også kronisk nerd...
... Var visst litt overtrøtt i går. Kronisk nerd, wtf?

Fra 4-5 årsalderen til rundt 7-8 år..
=P

Lovinda skrev:Hei! Jeg har av og til søvnproblemer, og det er sååå irriterene. Jeg slår og sparker i veggen og blir skikkelig opprørt. Jeg prøver "alt" for å prøve å sove, men det går som regel ikke før 3-5 timer etter at jeg planla å legge meg. ( ca. kl. 03-05). SØvn er viktig, har du noen tips på hvordan man kan sove fortest og så godt som mulig om nettene?

e hører på lydbok i 10 min så er jeg sovna =P
fleste franskmenn gjør dette er ikke skadelig!

det var det jeg mente

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 0 gjester