Dårlig Hvis De Gjør Det az
Ingen i Min klasse mobber hverandre 
Moderator: Moderatorene
Dårlig Hvis De Gjør Det az
Ingen i Min klasse mobber hverandre 

nina skrev:Ingen i min klassekan hende vi erter hverandre noen ganger men det kaller jeg ikke for mobbing
han er rett og slett bare teit

=#

ELEVEN skrev:Jeg tror ikke det er noen som mobber hverandre, håper virkelig ikke det!! Det er jo selvfølgelig litt småerting, men kan ikke si jeg vet sikkert om det er mobbing, det må jo vedkommende selv avgjøre! Så det er viktig at alle som føler seg mobbet gir beskjed, hvis ikke kan "Mobberne" tro at mobbeofferet ikke synes det gjør noe! Om dere skjønner hva jeg mener ! ? ;D

Wicked! skrev:I min klasse er det spesielt to elever som blir mobbet!
Det er helt grusomt å se på egentlig, for guttene er direkte! Om mobbeofferet kommer bort til dem, så roper de ut "NEI!!!! Ikke kom NÆR meg engang! Jeg kommer til å lukte krydder!!!!!!!". Og så rygger de unna.... det er en gjeng med drittsekker, rett og slett....

Wicked! skrev:Uff.... det er kjipt når noen blir mobbet, uansett hvordan de ser ut eller hvordan de er... men det er jo mange som legger opp til å bli mobbet også da.
Hun jeg snakket om var veldig forelska i en av gutta som mobber henne, men denne gutten hater henne mer enn noe annet! (sier seg selv egentlig... Hun stinker, og det er der "krydder" kommer fra..., hun er plagsom og en skikkelig rappkjefta drittunge).
Hun klenger seg hele tiden på den gutten som mobber henne, ennå hun vet at han synes det er plagsomt....
Men uansett, jeg liker ikke at de mobber henne![]()

skolebarnet skrev:^^Stakkars da.. For sekken sin?^
Ingen blir mobbet i klassen min (går første året på videregående) og ingen ble det i klassen min på ungdomsskolen heller.

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 0 gjester