Moderatorer: Skolehjelperen, Moderatorene

jeg er også glad for at jeg fant denMeg:) skrev:det husker jeg faktisk ikke helt...tror kanskje jeg søkte på skole sider...eller...husker egentlig ikke...men jeg er iallefall glad for at jeg har funnet denne siden![]()
![]()

Meg:) skrev:var det ikke en side som het: www.lekser.no før?

Meg:) skrev:var det ikke en side som het: www.lekser.no før?

Jeg fikk denne siden av igen jeg nei, men jeg så det på tv...nevnet denne siden så logget meg inn så.....ja...så...Ath skrev:Hvordan var det dere fant fram til denne siden her?

jeg har problemer med å trenge ting inn i hue! akkurat nå har jeg ikke peil ossen jeg ganger desimaltall eller deler med komma! to sifra tall... negative tall, sammensatte tall... osv... jeg går i sjuende, dette er mitt sisste år og jeg trenger å lære!!! pliss hjelp meg! 
Det er berre å stille spørsmål i matte-seksjonen om det er noko du lurer på. Vi skal nok hjelpe deg!liv skrev:hei! jeg suger i mattematikk! å jeg trenger hjelp nå! kan dere hjelpe meg plissssss!!!jeg har problemer med å trenge ting inn i hue! akkurat nå har jeg ikke peil ossen jeg ganger desimaltall eller deler med komma! to sifra tall... negative tall, sammensatte tall... osv... jeg går i sjuende, dette er mitt sisste år og jeg trenger å lære!!! pliss hjelp meg!

prøvde med www.skole.no, og det gikk!
jeg er veldig takknemmelig for at denne siden ble laget 

Anonymous skrev:Jeg prøvde meg bare frem, og plutselig skrev jeg www.skole.no og vips så var jeg inne på denne fantastiske siden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Ath skrev:Hvordan var det dere fant fram til denne siden her?

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest