OL i Tromsø?!

Her kan du teste og prøve ut forumet uten å være redd for å tabbe deg ut. Meldinger her blir slettet med jevne mellomrom.

Moderator: Moderatorene

OL i Tromsø?!

Innlegg LOla » Onsdag 4/4-07, 08:21

Da jeg fikk vite at vi skulle stille Tromsø som eksempel til OL i 2018 ble jeg forskrekket.
Hvorfor skal vi bruke så mye penger på ting som vil bli brukt mye i maks en måned og etter det nesten ikke i det hele tatt?
Selv synes jeg Trosmø er en kjempe fin by, men jeg må si at jeg lurer på det...
Istedenfor å bruke de pengene på nye anlegg kan vi jo bruke de vi har i Oslo og Lillehammer.. Og sende de pengene vi egentlig skulle ha brukt på nye ting til U-Land, eller at noen drar ned til U-land og hjelper dem med pengene???

Påskekoser og hilsner Lola :wink:
LOla

Innlegg Bade-Hater » Onsdag 4/4-07, 22:13

jo, hvorfor skal tromsø få holde OL, og bygge nytt anlegg når pengene kunne blitt brukt på bedre ting?
Synes pengene skulle ha gått til U-Land jeg.... :wink:
"Time flies,Time waits for no man.Time heals all wounds. All any of us wants is more time.Time to stand up. Time to grow up.Time"
Brukerens avatar
Bade-Hater
lærerens skrekk
lærerens skrekk

Innlegg Katrine . » Søndag 22/4-07, 13:39

Kommer selv fra Tromsø og syns egentlig det er en super ide å ha OL der. Hvorfor? Fordi vi ikke trenger å være alvorlig bekymret for at det ikke kommer snø, og fordi det er en utrolig flott by og masse hyggelige folk der. Dessuten har jo Tromsø noen alpintannlegg bare sånn at det er sagt. JA til OL i Tromsø!
Katrine .

Innlegg Lovinda » Onsdag 11/7-07, 16:12

I knoooow

MEn er litt glad for det egentlig, for om OL hadde vært i Oslo (som jeg syntes er den mest relevante byen i et OL) så hadde det vært en haug med turister her xD Ikke det at det gjør noe...men...øøhhh....Glad for at det er i Tromsø!

Ps! Det burde kanskje vært i Trondheim? :P
Brukerens avatar
Lovinda
superstudent
superstudent

Innlegg Leema » Fredag 27/7-07, 00:36

Tromsø er uansett Norges vakreste by. Og det er kos å ta seg en øl på Driv <3
- Jeg liker ikke deg.
Brukerens avatar
Leema
lærerens skrekk
lærerens skrekk