- bjoern-idar
- MG
- mira
- Moonshine
Grunnen er at det den siste tiden har tatt en del tid for meg å hele tiden passe på forumet alene, samt at jeg ikke har tid til å passe på forumet hele tiden, f.eks. når jeg er på jobb eller er på reise.
Ingen av de nye moderatorene har bedt om å bli det. Det var jeg som ba dem. (Jeg nevner i parentes at ingen av dem som tidligere selv har bedt om å bli moderator - det er en del - i denne omgang er blitt moderatorer. Ikke at det er noe hinder for evt. senere å bli moderatorer hvis nødvendig, men det er verdt å merke seg at det heller ikke vil telle positivt med gjentatt "mas".)
Det er flere personer i forumet som godt kunne bli moderatorer, men jeg ville ikke ha for mange, og noen måtte jeg plukke ut. Det vil være jeg (evt. i samråd med allerede eksisterende moderatorer) som vil plukke ut nye moderatorer hvis dette skulle bli nødvendig.
Jeg ønsker de nye moderatorene lykke til med modereringen! Disse har kun som oppgave å "rydde" i forumet, og ikke redigere meninger. Evt. klager på modereringen skal tas i PM til de aktuelle moderatorene eller til meg, og ikke i forumet direkte. Jeg er sikker på at de vil gjøre så godt de kan. Da et par av dem er helt nye som forummoderatorer, vil de sikkert komme sterkt tilbake senere hvis det skulle forekomme noen feil i starten, så vær overbærende. Alle må starte et sted